حسامحسام، تا این لحظه: 9 سال و 12 روز سن داره
پیوند من و بهترینمپیوند من و بهترینم، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

حسام حس خوش زندگی

نیم سالگیت مبارک عشقم

1394/6/17 16:26
نویسنده : مامان حسام
426 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حسامی 6 ماهگیت مبارک عزیز مامان

چقدر روزا زود میگذره نیم سالی که با هم گذروندیم همه روزش بهم خوش گذشته با تو بودن همیشه بهم حس خوبی داده و میده ولی دروغه بگم دلم برای روزایی که خیلی نی نی بودی تنگ نمیشه خاطراتی که باهات داشتم و مرور میکنم غرق دوست داشتن میشمبوس

قراره پس فردا برای واکسن ببرمت مرکز بهداشت ترسوولی دوست داشتم روزی که 6 ماهت میشه یه چیزایی برات ثبت کنم

خداروشکر میکنم بخاطر این روزای قشنگ

مرسی که هستی

بوسمحبتجشن

 

پی نوشت:عزیزم 19 ام رفتیم مرکز واکسن 6 ماهگیتو زدیم.خداروشکر تب نکردی.ولی من بازم خیلی نگران بودم با اینکه بدنت حرارتی نداشت ولی مامانی بالا سرت آماده باش بود.

آفرین به پسر با دوامه من

یه کار جدید دیگه:

وقتی میخوای خودتو لوس کنی بینیتو لبتو جمع میکنی

سرفه های الکی میکی.فدای سرفه های الکیت

 

خوب حالا یه سری از عکساتو همینجا میزارم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فدای چشمات برم من

دوست داریم مامانی

 

پسندها (10)

نظرات (6)

کیان
23 شهریور 94 10:02
حسام جون شش ماهگیت مبارک. اصلا هم از آمپول نترس که اگرم درد داشته باشه زودی جاش خوب میشه
مامان حسام
پاسخ
واکسن حسامو بردیم زدن.خدا روشکر تب نکرد.مرسی عزیزیم
همراه رایانه
23 شهریور 94 15:45
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به مشکلات رایانه و اینترنت شماره تماس با تلفن ثابت سراسر کشور :9099070345 برای اطلاعات بیشتر به سایت همراه رایانه مراجعه فرمایید. www.poshtyban.ir
مامانی مینا
27 شهریور 94 3:06
ای جانم چه پسر نازی داری مهدیه جان.
مامان حسام
پاسخ
مرسی مینا جون لطف داری.ماهان خوشگل و ببوس
تک دختر مامانش(kosar)
11 مهر 94 19:24
سلام خاله جان. خوشحال ميشم به منم سر بزنید. دووووووستون دارم.
مامان حسام
پاسخ
چشم گل دختر عزیز
یاسی
12 مهر 94 22:40
چه نازه
مامان حسام
پاسخ
مرسی یاسی جون
سخاوت من و شما
13 مهر 94 22:52