حسامحسام، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
پیوند من و بهترینمپیوند من و بهترینم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

حسام حس خوش زندگی

نیم سال ونیم ماهگیت پسمل دوست داشتنی

1394/7/7 12:11
نویسنده : مامان حسام
257 بازدید
اشتراک گذاری

 

6 ماه و 7 روزت بود که برای اولین بار سینه خیز رفتی

 

انقدر بلا شدی که به همه جا سرک میکشی

هنوز کامل نمیتونی بشینی باید حواسم بهت باشه چند ثانیه میشینی بعد میفتی

 

6 ماه و 16 روزت بود که برای اولین بار روروئکتو به سمت جلو بردی

رو سطح صاف خیلی راحت میتونی به سمت جلو  وعقب ببری ولی رو فرش یه کم مشکله برات

تازه یاد گرفته بودی و کلی ذوق داشتی فدای ذوق کردنت

اینم نشستن چند ثانیه ای

نبینم گریه تو عزیز دلم اینجام از بغلم گذاشتمت رو تخت گریه کردی لوس من

6 ماه و27 روز

قربون خنده هات برم خنده که چه عرض کنم قهقهه

 

 

فرشته ی من این ماه خیلی پیشرفت داشتی محبت

سینه خیز رفتنت دیدن داره تو هر قسمت از خونه دوس داری بری و ببینی چه خبرهبغل

خیلی خیلی کنجکاوی میکنی میخوای از همه چی باخبر باشی اکثرا وقتی بهت شیر میدم دور و اطرافم کسی باشه نمیخوری میخوای ببینی چه خبره چیکار میکنه منم دستمو جلو صورتت میزارم که نفهمی کی در رفت و امده

سرو صدات خیلی زیاد شده به زبون نی نی ها آواز میخونه خیلی سحر خیزی  الان چند وقته 7 صبح بیدار میشی و اواز میخونی بعد شروع میکنی به جیغ کشیدن و سر وصدا کردنجشن

روروئکتو خیلی دوس داری وقتی میشینی خوشت  میاد و من میتونم به قسمتی از کارام برسم ولی نمیزارم زیاد توش بمونی چون نشستنت هنوز کامل نشدهبوس

روابط اجتماعیت خیلی خوبه بغل همه میری لبخند میزنی از خدامه همینطوری بمونی اگر به همین رفتارت ادامه بدی بهت قول میدم برات جایزه بخرمزبان

 

پسندها (8)

نظرات (4)

همراه رایانه
7 مهر 94 14:37
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 www.poshtyban.ir
مامانی مینا
12 مهر 94 9:35
عزیز دلم،چقدر شیرینی تو پسر نازشروع نشستنت هم مباااااااااارک
مامان حسام
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری ماهان نازنین و ببوس
کیان
14 مهر 94 8:35
آفرین حسام جون من که هیچ وقت نتونستم سینه خیز برم .تازه الانشم با والکر فقط دنده عقب میرم آفرین به تو پسر زرنگ
مامان حسام
پاسخ
مرسی که تعریفم کردی کیان جون ولی حتما تو قابلیتهایی داشتی که من ندارم مثلا دندون هنوز درنیاوردم
مامان حلما
24 مهر 94 22:48
گل پسر ناز جونم همیشه در حال پیشرفت باشی الاهی
مامان حسام
پاسخ
مرسی مامان حلمای گلم خدا حلما جون رو برات حفظ کنه