حسامحسام، تا این لحظه: 9 سال و 12 روز سن داره
پیوند من و بهترینمپیوند من و بهترینم، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

حسام حس خوش زندگی

هفت ماهگیت مبارک فرشته ی مامان

1394/7/18 12:51
نویسنده : مامان حسام
1,522 بازدید
اشتراک گذاری

هفت ماهگیت مبارک پسر بینظیرم انشالله 70 سالگیت بغل

عزیزم قشنگم نفسم عمرم  16 مهر روز کودک بود و با یک روز تاخیر روزت مبارککککککجشن

نه اینکه فکر کنی یادم رفت نه!چون امروز میخواستم برات پست بزارم ترجیح دادم همین امروز این روز خجسته رو بهت تبریک بگم

البته دیروز تو گوشت زمزمه کردم خودت که شاهدی

 

 

امروز خیلی لجبازی کردی اصلا دوست نداشتی ازت عکس بگیرم

همش میخواستی سنگ هارو  برداری من نمیزاشتم لج میکردی

اینجا چون نزاشتم خودتو لوس کردی

مجبور شدم سرگرمت کنم دوباره عکس بگیرم

 

این گل قشنگو آناهیتا روزی که بدنیا اومدی برات آورده بود

خیلی دوست داشتم یه عکس با این گل داشته باشی ولی قبول نکردی

منم به همین عکس قناعت کردم

خلاصه موفق نشدم یه عکس خوب ازت بگیرم دلمم نیومد بیشتر از این اذیت بشی

 

همیشه بخند عزیزم من طاقت گریه هاتو ندارم

پسر گلم نشستنت نسبت به قبل بهتر شده ولی بازم باید مراقبت باشمجشن

خیلی زبلی دیگه سعی میکنم نزارم سینه خیز بری چون خیلی انرژی از دست میدی

الان حرکتت یه چیزی بین سینه خیز و چهار دست و پاستمحبت

دستتو رو مبل که میزاری میتونی چند لحظه وایستیبوس

خیلی بد خواب شدی شبا خیلی بیدار میشی همش این پهلو اون پهلو میشی

بعد ب حالت دمر میشی و میخوای تو حالت خواب سینه خیز بری که من زود برمیگردونمتغمگین

نمیدونم شاید میخوای دندون در بیاریخوشمزه

جونم فدات عزیزترینم

 

پسندها (13)

نظرات (2)

مامانی مینا
18 مهر 94 15:16
هفت ماهگیت مباااااااااارک گل پسر نااااااز
مامان حسام
پاسخ
مرسی مینای نازنین
بابا و مامان
28 مهر 94 21:18
سلام نی نی خوشگلی دارین خدا براتون حفظش کنه ببخشید میتونم بپرسم شما کجا ی ایران زندگی میکنید آخهاز سرهم نی نی تون خیلی خوشم اومده میخوام ببینم میتونم برا دخترم بگیرم خوشحال میشم جواب بدید