حسامحسام، تا این لحظه: 9 سال و 24 روز سن داره
پیوند من و بهترینمپیوند من و بهترینم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

حسام حس خوش زندگی

هشت ماهگیت مبارک نفسم

1394/8/17 20:55
نویسنده : مامان حسام
471 بازدید
اشتراک گذاری

هشتاد ساله بشی جونمجشن

 

خوب حالا ببینم چجوری میخوام خرابش کنممتفکر!!!!!!

بعد از کمی فکر کردنبدبو

از اینجا شروع میکنمخوشمزه

به به چه کردم من !!!!!قربون شیطنتم برم خودمخندونکخندونکخندونک

و حالا خسته از ریخت و پاش

عزیزم روزی هزار بار باید خدا رو شکر کرد بخاطر وجودت بودنت نفس کشیدنتمحبتخدایا شاکرم بخاطر نعمتت

دوستت دارم جوری که نمیتونی درکش کنیمحبتبغلبوس

پسندها (8)

نظرات (6)

مامانی مینا
18 آبان 94 1:45
حسام قشنگم هشت ماهگیت مباااااااااارک
مامان حسام
پاسخ
مرسی مینا جون
محجوب بانو
18 آبان 94 14:57
سلام عزیزم مبارکه، انشالله 120ساله بشه از قیافه ی نازش معلومه که از اون شیطون بلا های روزگاره
مامان حسام
پاسخ
مرسی محجوب عزیزم.وای شما هم فهمیدی.ای بابا ای بابا
پارمیس
18 آبان 94 20:09
سلام عزییزم خیلی نازه پسرت ماشالله بهش 8 ماهگیش مبارک باشه مرسی که به ما سرزدین رمز و برات خصوصی می فرستم
مامان حسام
پاسخ
مرسی عزیزم بابت اعتمادت.چشمای زیبای خودت قشنگ میبلینه پارمیس جونم.انشالله نی نی ت زودی بیاد بغلت
پارمیس
18 آبان 94 20:27
من لینکتون کردم عزیزم
مامان حسام
پاسخ
مرسی خانومی
مامان ساناز
19 آبان 94 9:48
سلام ممنون که به وب گل های من سر زدید نی نی نازی دارید خدا حفظش کنه
مامان حسام
پاسخ
مرسی خانومی لطف داری.خواهش میشه
کیان
25 آبان 94 9:26
ای شیطون همشو نابود کردی
مامان حسام
پاسخ
مامان کیان صداتو درنیار