حسامحسام، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
پیوند من و بهترینمپیوند من و بهترینم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

حسام حس خوش زندگی

رویش اولین مروارید حسام نازم

1394/8/25 12:18
نویسنده : مامان حسام
317 بازدید
اشتراک گذاری

خوب بالاخره بعد از چند روز کلافگی و بی خوابی و بدخوابی مروارید کوچولوی حسام گلی در هشت ماه و پنج روزگیش در اومد

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجشنجشنجشن

فرشته ی من امیدوارم دندونات همیشه سالم باشه و ازشون خوب نگه داری کنی

مسواک فراموش نشه دندون یکی از نشانه های زیباییه عزیزم

 

اینم عکس مروارید کوچولو

حسامی کلی عکس گرفتم چون نمیزاشتی یه عکس خوب بگیرم منم بیخیال شدم و نتیجه زحمتم شد این عکس

اینم آش دندونی که زحمت پختشو مامان جونم کشیده بود(مرسی مامان مهربونم)

واینم یه سری عکس از اوایل هشت ماهگی

 

 

 

 

 


 

 

عزیزم خونه دایی خیلی بیقراری میکردی هر چقدر نازتو میکشیدن بازم این شکلی میشدی

 

عزیزم این ماه یه حرکت جدیدی یاد گرفتیزیبا

دستتو میزاری رو یه چیز بلند مثلا مثل بالشتی که تکیه دادم به مبل دستتو میزاری روش بعد خودت بلند میشی به مبل تکیه میدی بعد دستتو رو دسته مبل میزاری وایمیستیبوس

و یا مثلا وقتی مامانی به پهلو دراز کشیده میای دستتو میزاری رو پهلوم بعد آروم آروم خودتومیکشی بالا وایمیستی آفرین گل پسرمزبان

ویه کار دیگه که خیلی هم دوست دارم اینه که وقتی پیشت دراز میکشم اگر خوا ب باشی و یه دفعه بیدارشی خیلی

آروم و یواشکی خودتو میکشی سمتم میای خودتو میندازی روم یا میای میچسبی بهم و این خیلی حس خوبی بهم

میده قربون عزیزم برم مننننننننننن بغل

الانم که دارم این پستو میزارم تو خواب نازی گلکمخواب


خوب خوابی عزیزترینممحبت

 

پسندها (5)

نظرات (1)

مامانی مینا
25 آبان 94 12:58
رویش اولین مروارید قشنگت مباااااااااارک حسام نازنیم
مامان حسام
پاسخ
مرسی مامان مینای نازنین