حسامحسام، تا این لحظه: 9 سال و 12 روز سن داره
پیوند من و بهترینمپیوند من و بهترینم، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

حسام حس خوش زندگی

دویست و پنجاه روز شیرین در کنارهم...تا پایان هشت ماهگی

1394/8/27 17:51
نویسنده : مامان حسام
389 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ی من امروز وقتی میخوابوندمت داشتم به این فکر میکردم که حسام اگر دویست و پنجاه روزه شد براش یه پست هر چند کوتاه میزارم

و تو همین فکر بودم که دیدم بله امروز بیست و هفتمه و حسام دقیقا دویست و پنجاه روزه ستمحبتبغل

کلی تو دلم ذوق کردم  با خودم گفتم حسام و میخوابونم بیدار شد ازش یه چنتا عکس میگیرم میزارم تو وبلاگش

و این شد ماجرای این پست

قشنگ من عکسا تو با تمام حسم و با ذوق زیاد گرفتممحبت

پی نوشت:بعد از گرفتن عکسا و گذاشتنشون تو وبلاگ رفتیم خونه حاجی ماما اونجا یه دفعه شروع کردی به چهار دست و پا رفتنبوسبا این حرکتت من و بابایی کلی ذوق زده شدیم و بابایی از اون لحظه فیلم گرفت

از 6 ماهگی سینه خیز میرفتی ولی چهار دست و پا نه واین شد تکمیل این روز خوب

 

آقایی شدی واسه خودت

 

 

 

 


علاقه زیادی به پایه های صندلی داری(وقتی میشینم روش زود میای میچسبی به پایه صندلی)

 

 

 

 

 

جشن

 

پی نوشت :

رویش دومین مروارید قشنگت محبت

8 ماه و16 روزت بود که دومین مروارید قشنگت جوونه زد از شب قبلش خیلی بیتاب بودی

بیقراری میکردی شیر و غذا نمیخوردی غمگینبمیرم برات خیلی درد داشتی از قیافه ت مشخص بود  وبالاخزه فرداش دیدم بله آقا حسام صاحب 2 تا مروارید شده مبارکت باشه قند عسل

اینم عکسای اواسط 8 ماهگی تا پایان ماه

شیطنت از چشمات میباره عشقممممممممممم

به کجا می نگری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لوس منبغل(هشت ماه و15 روز)

میخورمتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااخندونکخندونکخندونک

داری دنبال چی میگردی ؟هان؟!!!!!!!!!!!!!متفکرمتفکرمتفکر

اینم یه مدل خوابخواب

قربون مرواریدای قشنگتمحبت

پسر باحیای من دست میزنهزبانزبانبوسبوسبوس

تو این ماه یاد گرفتی از مبل میز و یا از هر چیز بلندی که تو دسترسته نگه داری و خودتو بکشی بالا و وایستی شیطنتات روز به روز بیشتر میشه و من دارم کم میارم فضولکم اداهاتم که خیلی خنده دار و جالبه با دهنت صداهای مختلف در میاری با صورتت شکلک در میاری خلاصه که خیلی تو دل برو شدی و خودتو حسابی داری تو دلمون جا میکنیبغل

پسندها (7)

نظرات (3)

پارمیس
30 آبان 94 18:51
ای جوونم چقدر نازه تو این لباس ماشالله بهش مرسی که بهمون سر زدی دوست خوبم لیانا 20 آبان به دنیا اومد
مامان حسام
پاسخ
مرسی گلم چشمات قشنگه.قدمش مبارک باشه.انشالله روزای خوبیو کنا رهم سپری کنین.بوس بوس
کیان
7 آذر 94 15:32
آفرین حسام جون من که تا یک سالگی چهار دست پا نمیرفتم از الان معلومه که خیلی پسر زرنگی هستی
مامان حسام
پاسخ
مرسی کیان جونمممممممممممممممممم تو هم خیلی شیطونیااااااااا
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
17 آذر 94 18:42
آنجـــــــــــا که دلت گرفت و هیچکــــــس حـــــــــرف تـــو را نفـــهمیــــد و از هـــــمه جــــــا و هـــمــه کــــــس نا امیــــــد شـــــــدی بـــــدان ایـــن یـــــک دعـــــوت اســـــــت از کــــسی که از رگ گـــــــردن به تـــــــو نزدیــــک تـــر اســــــت و از همــــــه مـهــربــــان تــــر و با مــعــرفـــت تــــــر اســـــــــت... خــــــــــــــــــــــــــــــدا