حسامحسام، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
پیوند من و بهترینمپیوند من و بهترینم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

حسام حس خوش زندگی

دردونه مون 9 ماهگیت مبارک

1394/9/17 18:35
نویسنده : مامان حسام
447 بازدید
اشتراک گذاری

90 ساله بشی جونمممممممممم

عزیزم از2 روز قبل از 9 ماهه شدنت بیرون روی شدید گرفتی و الان که 9 ماهته و 2 روز گذشته هنوز خوب نشدیدلشکسته

امروز از دکتر اومدیم خونه این عکسارو ازت گرفتم  دوس داشتم خوشحال خوشحال باشم ولی بخاطر حالت نبودمغمگین

این ماه اصلا وزن نگرفتی اونم بخاطر حال بده این 2 روزته انشالله زودی خوب بشی من و بابایی هم از نگرانی دربیایمبوس

با اینکه بیرون رویت شدیده همچنان شیطونی میخندی اصلا بیتاب نیستی

فقط روز اول خوب شیر نمیخوردی الان اونم خوب شده ولی همچنان حالت همونجوره یه چند وقت باید یه تغییری تو برنامه غذاییت بدم

الان غذات شده موز و کته ماست دکترم بهت دارو داده که امیدوارم زودی اثر کنه

از خدا میخوام هیچ بچه ای مریض نشه خیلی خیلی سخته

من که واقعا طاقتشو ندارم

قربون قیافه ی نازت برم خیلی ضعیف شدی بمیرم برات

 

 

 

حالا اینور

حالا اونور

اینم خرابکاری آخر

 

پسندها (10)

نظرات (3)

کیان
28 آذر 94 15:11
حسام جون به حرفهای مامانی خوب گوش کن تا زودی خوب بشی . آفرین پسر خوب و زرنگ
مامان حسام
پاسخ
مرسی مامان کیان جون.ویروسه هنوزم از بدنش خارج نشده ولی خدارو شکر بهتره
【p】【a】【r】【y】【a】
3 دی 94 0:18
در زندگی؛ زمانهایی فرا می رسد که تصور میکنی همه چیز به پایان رسیده است، در حالی که آن زمان ، نقطه آغاز است دلم تنگ است این شبها یقین دارم که می دانی صدای غربت من را از احساسم تو می خوانی شدم از درد تنهایی گلی پژمرده و غمگین بیا ای ابر پاییزی که دردم را تو می دانی . . . عاقبت مَن ها در این دنیا ؛ همه مِنها می شوند ... مِنهای جوانی مِنهای زیبایی مِنهای مقام مِنهای قدرت مِنهای دارایی مِنهای مادیات مِنهای قوم و خویش مِنهای سلامتی و مِنهای حیات دنیوی . آری عاقبت مَن ها همه منهای منهای منها میشوند ... جز نیکی و بدی هایمان. آری برادر ، فصل هجوم " مِنها " ها به " مَن ها" ها ست ... کلها را بگذار جزها دریاب .
آوا
5 دی 94 21:03
سلام عزیزم. سالگرد عقد و شب یلداتون با تاخیر مبارک باشه. کنار شوهرت و پسر نازت خئشبخت باشی همیشه الهی. ممنون که میای میخونیم.درکت میکنم گلم میدونم وقت برای کامنت گذاشتن محدوده همین که میای میخونی باعث افتخاره... شب خوبی داشته باشی.
مامان حسام
پاسخ
مرسی آوای خوش قلبم.ممنونم درک میکنی