حسامحسام، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
پیوند من و بهترینمپیوند من و بهترینم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

حسام حس خوش زندگی

نیم رخ زیبا ویک نیم روز هپلی مپلی

1394/10/6 14:40
نویسنده : مامان حسام
456 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه از دیدن نیم رخ زیبات لبخند  رو لبام میشینه عزیزترینممممممممممم

اینجا داری پسر همسایه رو نگاه میکنی (داشت دوستشو دنبال میکرد)حیرت زده شده بودی

فدای چشماتمحبتمحبتمحبت

لپ لپک منننننننننننننننبوسبوسبوس

هپلی مامان اینجا نهارت و نوش جان کردی صورتتو شستم همه جات و خیس کردم خوشمزه

یه کم بازی و شیطنت دلغکدلغکدلغکبعد پیش به سوی پاکیزگی

بغلمحبتبغلبوس

اینم یه مدل نشستنخندونکخندونکخندونک

پسندها (5)

نظرات (4)

کودک دانا
6 دی 94 16:10
سلام. وقتتون بخیر. این وبلاگ رو تقدیم میکنم به همه پدر و مادرهایی که آرزو دارن فرزندان پاکی رو تربیت کنند. گلچینی ازکارتون و انیمیشن و سرود های اموزنده و مذهبی برای کودکان آدرس کانال: https://telegram.me/koodakdana آدرس وبلاگ: http://kodakdana.blog.ir/
mamy
6 دی 94 19:43
سلام حسام جون به منم سر بزن............امیرحسین
مامان حسام
پاسخ
سلام مامی مرسی اومدی حتما عزیزمم
نقاش کوچولو
6 دی 94 21:28
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین
خاله
14 دی 94 16:59
سلام خاله وبلاگتون چقدر زیباست خواهرزاده من تو جشنواره شرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدین عدد 17 را به شماره پیامک 1000891010 ارسال کنین خیلی ممنون
مامان حسام
پاسخ
ممنونم چشم فرستادم