حسامحسام، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
پیوند من و بهترینمپیوند من و بهترینم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

حسام حس خوش زندگی

اواخر 9 ماهگی ورویش سومین مروارید

1394/10/17 10:09
نویسنده : مامان حسام
233 بازدید
اشتراک گذاری

با یه کم تاخیر اومدم

هفته ی پیش رفتیم خونه حاجی بابا خیلی هم بهمون خوش گذشت

اونجام دست از شیطنت برنداشتی یا سرت تو لباسشویی بود یا همش تلفن به دست بودی یا دره کابینتارو باز میکردی البته یه روزم دره کابینتو باز کردی روغنو برداشتی شانس آوردم درش کیپ بود ولی یه کم خودتو روغنی کردیخندونکخندونکخندونک

و در آخر کاری کردی که جلوی تی وی  و پوشوندیم به چیزی دست نزنی همش دست مینداختی وسایل دورشو بر میداشتی آی شیطونک

تو پست قبلی که اواخر هشت ماهگی و وروده 9 ماهگیت بود اسهال شدید گرفتی تا 17 روز ادامه دار بود تشخیص به ویروس داده شد غمگینیه چند روز بعدش دیدم دندون نیش بالا درومده خیلی تعجب کردم فک نمیکردم قبل خرگوشیا دندون نیش درمیاد اخه همیشه فقط خرگوش بالا رو نگاه میکردم میدیدم خبری نیس یه روز که باباییی داشت بازیت میداد متوجه شد و بهمون نشون داد دیدم بلهههه سومین مرواریدتم جوونه زده.حالا موندم اون ویروس بوده یا واسه دندونت اسهال گرفته بودی متفکر

الان دوباره علائم دندون دراوردن داری خیلی هم لاغر شدیغمگین مثل اینکه دندون رو وزنت خیلی تاثیر میزاره هی من بهت میرسم تا میای یه کم جون بگیری دندون بعدی در میاد تا دندونات کامل بشه من هی باید غصه م شه که باز پسی میخواد لاغر تر بشهخواب آلود اشکال نداره قول میدم بعد کامل شدن مرواریدات انقدر بهت برسم که دیگه اینطوری لاغر نشی محبت

انشالله تنت همیشه سالم باشه بقیه درست شدنیه عشقممممممممممممممممبغل

برای عکس گذاشتن به مشکل خوردم حالا این پست و برات ثبت میکنم تا مشکل حل بشه بیام عکساتو بزارم

 

 

پشه چندجا از پیشونیتو خورد(از بس خوشمزه ای)بغل

 

 

در حال ذوق کردنبوس

 

همچین تو بحر این اتوبوست رفته بودی که قیافت کلی بامزه شده بودمحبت

 

اینم یه نمونه از لوس بازیت (سرتو میزاری زمین و گریه)جالبه همینکه بغلت میکنم زودی ساکت میشی انگار نه انگار!!!!!!!!!!!متفکربرامون خوب فیلم بازی میکنیزبان

 

پسندها (4)

نظرات (2)

ــــــــــــmiis deliiـــــــــــ
17 دی 94 14:10
سلام مامانه نینیو خیلی نینیه نازی دارین منم قراره ب زودی خاله نینی فوگولی شم خوش حال میشم به وبلاگ ما بیاین و به جمع دوستان پسملمون اضافه شین منتظرتون هسم ـــــــــــدلارامـــــــــــ
مامان حسام
پاسخ
مرسی عزیزم حتما
مامان فاطمه
21 بهمن 94 11:30
ای جووووووووووووونم. ماشالله. عکس آخرشو نگاه میخوام بخورمش
مامان حسام
پاسخ
مرسی عزیزم