حسامحسام، تا این لحظه: 9 سال و 24 روز سن داره
پیوند من و بهترینمپیوند من و بهترینم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

حسام حس خوش زندگی

قربون قدمهای کوچولوت

1394/12/13 20:16
نویسنده : مامان حسام
239 بازدید
اشتراک گذاری

من اومدم با یه خبر خوبببببببببببببجشن

قند عسلم بالاخره بعد کلی تقلا کردن در سن 11 ماهو 21 روزگیش راه افتاد

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجشنجشنجشن

صبح که از خواب پاشدی بهت صبحانه دادم بعدش اومدم پیش هم نشستیم که بازی کنیم دستت رو روروئکت بود وایستاده بودی که یه دفعه اومدی سمتم و تقریبا دومتری راه رفتی و من کلی ذوق کردم و زود به بابا زنگ زدم و این خبرو بهش دادم وکلی خوشحال شدیمخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزه

اولش که خواستی راه بری ذوق داشتی و یه کم که راه میرفتی میفتادی ولی الان که 11 ماهو 25 روزته خیلی خیلی پیشرفت کردی و خیلی کم پیش میاد که بیفتی البته نمیفتی خودت که خسته میشی میشینی رو زمینتشویقتشویق بعد تند تند چهار دستو پا میری سمت مبل که دوباره بایستی و دستت رو ول کنی راه بری خیلی در تلاشی خودت بدون نگه داشتن چیزی یا جایی راه بری فکر کنم دیگه امروز فردا خودت بدون کمک گرفتن از جایی پاشی وشروع کنی به راه رفتن

قربون قدمهای کوچولوت برم من بغلانقدر با مزه راه میری یه دستتم میبری بالا که تسلط داشته باشی تونظرخودت اینطور میاد که دستت یکیش بالا باشه میتونی راحت راه بری بامزه ی من

خیلی جالبه راه میری دست میزنی و میتونی با خودت اسباب بازی هم حمل کنی و ببری اینور اونور

خداروشکر تسلطت خوبه برای نگه داشتن اشیا موقع راه رفتن

خوب این مرحله رو هم به راحتی و به خوبی گذروندی بوسمحبت

و امروز هم متوجه شدم که به سلامتی صاحب 2 تا مروارید ناز دیگه هم شدی محبت

دندونای نیش پایین هردو هم زمان جوانه زده وشما الان صاحب 8 تای مروارید زیبا شدی

خداروهزاران بار شکر میکنم بخاطر بودنتآرام

با وجود داشتن تو نو گل زندگیم زندگی زیبا و لذبخشه برام

خدایا دوست دارم بخاطر داده ها و نداده هات شکرت شکرت شکرتفرشتهفرشته

اوایل اسفند یه سفر چند روزه رفتیم خونه حاجی بابا خیلی هم خووب بود و خوش گذشت ولی از اونجایی که برای گرفتن عکس همکاری نمیکنی کلا بیخیال گرفتن عکس تکی ازت میشمغمناک


 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)