حسامحسام، تا این لحظه: 9 سال و 23 روز سن داره
پیوند من و بهترینمپیوند من و بهترینم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

حسام حس خوش زندگی

یک سال و یک روز

1394/12/18 20:10
نویسنده : مامان حسام
256 بازدید
اشتراک گذاری

حسام گلی میگه:

بیب بیب  جشن  بیب بیب  جشنبرید کنار من دارم میام

دیگه اقایی شدم برای خودم من دیگه یه مرده یک سال و یک روزم دیگه نی نی کوچولو نیستم واسه همین

یکسالگی مو سوار ماشین کوچولوم میکنم تا بره و مامان بابام بفهمن که من دیگه میخوام بزرگ بشم

بای بای یکسالگیبای بایبای بای

 

 

 

هورااااااااااااااااااااااااااااااتشویقتشویقتشویق

دامببببببببببببببببببب

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (2)

biiitaaa
20 اسفند 94 21:45
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي
mantab
26 اسفند 94 22:19
با سلام و تبریک نوروز 1395 به اطلاع شما می رسانیم نمایش( شاهزاده خانم بد ترکیب ) به کارگردانی خانم مریم کاظمی از تاریخ 8/1/95 در تالار هنر برگزار خواهد شد و گروه ما داستان این نمایش را در قالب یک من تاب ویژه طراحی نموده است تا کودک شما نیز بتواند نقشی را در این نمایش ایفا نماید. * تیم عکاسی حرفه ای من تاب در محل تالار هنر به صورت کاملا رایگان از فرزندان شما عکس خواهند گرفت. * اعضای سایت می توانند به میزان امتیاز خود در تهیه بلیط نمایش، تخفیف بگیرند. همچنین می توانید در مسابقه نقاشی فرزند خود که به زودی از طریق سایت اطلاع رسانی خواهد شد در محل تالار ثبت نام کنید نشانی: تهران، میدان هفت تیر، خیابان شهید مفتح جنوبی، جنب ورزشگاه شیرودی، خیابان ورزنده، تالار هنر. www.mantab.ir