حسامحسام، تا این لحظه: 9 سال و 24 روز سن داره
پیوند من و بهترینمپیوند من و بهترینم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

حسام حس خوش زندگی

چهارمین ماهگردت مبارک

1394/4/17 16:53
نویسنده : مامان حسام
449 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم یکی یکدونه ی مامان وارد ماه چهارم شدی

امروز حلقه ت افتاد خدارو شکر به خیر گذشت داری یواش یواش شیطون میشی خیلی دست و پا میزنی از این به بعد وقتی تو بغلمی خیلی بیشتر باید حواسمو جمع کنم

دیگه یواش یواش بازی دالی موشه رو داری یاد میگیری و نسبت به قبل عکس العملت نسبت به این بازی بیشتر شده

موزیک تشک بازیتو خیلی دوس داری و وقتی گریه میکنی با صداش آروم میشی و میخندی

خیلی از خودت صدا در میاری و مثلا باهام حرف میزنی

چند وقته هرچی میدم دستت راحت نگهش میداری و تسلط پیدا کردی جالبه همش هم دوس داری اسباب بازیاتو بچشی پاهات و با دستات نگه میداری و میبری نزدیک دهنت خوشبختانه فعلا که نمیخوری شایدم چندروز آینده.....

از وقتی ختنه ت کردیم کم اشتها شدی و وزن کم کردی مجبور شدم 2روز پیش غذای کمکیت و شروع کنم روزی 1 بار بهت فرنی میدم

اولین غذای نفس مامان

نفسمی کوچولوی مامان

پسر باجذبه ی من

محبتبوس

حسام و دختر عموی نازش (زهرا خانوم)

 

پسندها (6)

نظرات (1)

خاله مریم
17 تیر 94 18:47
عزیزم از دور میبوسمت .برای دیدنت روزشماری میکنیم
مامان حسام
پاسخ
چیز زیادی نمونده من که دلم خیلی تنگ شده