حسامحسام، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
پیوند من و بهترینمپیوند من و بهترینم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

حسام حس خوش زندگی

واکسن چهارماهگی

1394/4/23 19:06
نویسنده : مامان حسام
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان الهی قربونت برم که انقدر آرومیفرشته

خدایا هزاران بار شکرت به خاطر نعمت بی نظیری که بهم عطا کردی

عزیز مامان من و بابا خیلی دوست داریم و از لحظه به لحظه با تو بودن داریم لذت میبریم محبت

وجودت به زندگیمون رونق داده.از وقتی تو هستی زندگیمون هزار رنگ شده سعی میکنم از ثانیه های با تو بودن لذت ببرم چون این روزا دیگه برگشت پذیر نیست

خدارو شکر روز به روز داری بزرگتر میشی و مامان و بابا از وجودت بهره مند

جدیدا خیلی سر و صدات زیاد شده جیغ میکشی قهقهه میزنی منم با تک تک حرکاتت ذوق میکنمبغل

خوب حالا از غلت زدنت بگم که یه مدت چون ختنه شده بودی نذاشتیم غلت بزنی فکر میکردم شاید یادت بره ولی 11 روز بعد از ختنه شدنت دوباره غلت زدی یعنی 4 ماه و 2 روزت بود و قضیه از این قرار بود که شستمت و برای تعویض پوشکت نشسته بودم خواستم 10 دقیقه پوستت بدون پوشک استراحت کنه تو همین حین داشتم با بابا حرف میزدم در عرض شاید 30 ثانیه حواسمو ازت برداشتم یهویی چشمم بهت افتاد دیدم به حالت سجده موندی

برامون خیلی جالب بود کلی خندیدیم و چنان ذوقی کردم که خدا میدونه بعد لباست و پوشوندم گذاشتمت رو تشکت دوبار غلت زدی منم همچنان ذوق زده شده بودم.

 

4 ماه و 5 روزت بود که واکسن 4 ماهگیت و زدیم. وووویییییییییی

شبش تب کردیغمگین بمیرم برات تا صبح چند بار پاشویه ت کردم

عزیزم بابایی هم تا صبح پا به پای من بیدار موند و همراهیمون کرد (مرسی بابای مهربون)

خدارو شکر تا غروب هم خوب خوب شدی

شمال رفتنمون برای فردا کنسل شد برای بابا یه کاری پیش اومد که باید فردا انجامش بده حالا قرار شد پس فردا بریم دزسته که حالم گرفته شد ولی چه میشه کرد....

 

رفتیم و به سلامتی برگشتیم وحالا یه سری عکس از کوچولوی مامانی

کیک خاله پز (مرسی خاله مهربون)

(به ترتیب :حسام.مهیلا.ماهور)فدای 3 تاتون

 

عزیزم وقتی به دنیا اومدی یه تیرگی پهلوی پاهای کوچولوت پیدا بود اول فک کردیم کبود شده

به مرور زمان دیدیم نه خیر خال هستش احساس میکنم کمرنگ شده

 

کوچولوی مامان در حال خوردن پاهای خوشمزه

حسام در حال لبخند زدن به مامانش. قربونت برم عزیزم

همچنان مایل به چشیدنی

 

جدیدا یاد گرفتی با لبای کوچولوت ملچ ملوچ را میندازی خیلی هم نمکی میشی

نازگل مامان خسته شده الهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

انفدر نازتو کشیدم تا آروم شدی

قربون چشای متعجب پسرم برم مـــــــــــــــــــــــــــــــــن

 

پسندها (8)

نظرات (7)

مامان سمیرا و بابا مسعود
27 تیر 94 11:33
انشاالله همیشه شاد و خوشبخت باشید
مامان حسام
پاسخ
فدای تو عزیزم
مامان الی...
1 مرداد 94 21:41
سلام عزیزم ماشاالله. چقدر نازه این گل پسر. خدا حفظش کنه دوم مرداد تولد گل پسر ما علی آقاست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونش براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
مامان الی...
2 مرداد 94 11:40
وای ببخشید. از بس که نی نی ت خوشگل و ناز بود فک کردم دختره.
بابا محمد و مامان ناهید
2 مرداد 94 23:02
خدا حفظش کنه از وبلاگ محدثه خانم هم دیدن فرمایید نظر فراموش نشه .. لطفا تشکر http://mnm1394.niniweblog.com
مامان حسام
پاسخ
مزسی گلم حتما
مامان الی...
3 مرداد 94 18:28
سلام گلم ممنون از بابت پیام تبریک خیلی خوشحالم دوستای خوبی مثل شما دارم انشاالله چند روز دیگه عکسای تولد رو هم میذارم حتما بیاین ببینید
مامان حسام
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم 100 ساله بشه انشالله.منتظر عکسهای زیباتون هستم
مامان فاطمه
8 مرداد 94 2:59
ای جووووووووووووووووووووونم. خیلی نازی حسام جون. غلت زدنت مبارک گل پسر. ایشالله هرچه زودتر دندون در آوردنت، چهار دست و پا رفتنت... مامان هم کلی ذوق کنه. خدا حفظش کنه خیلی خواستنیه
مامان حسام
پاسخ
مرسی مامانی گل.از طرف من صدرای نازنین رو ببوس هم بوس کوچولو هم یه ماچ گنده آبدار .خیلی جیگره بوس
ورزش بانوان
8 مرداد 94 8:40
سایت ورزش بانوان به آدرس اینترنتی http://varzeshebanovan.com بعنوان اولین رسانه ورزشی بانوان ایران، با هدف انعکاس و انتشار اخبار، وقایع، مشکلات و موانع ورزش بانوان راه اندازی شده است.