حسامحسام، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
پیوند من و بهترینمپیوند من و بهترینم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

حسام حس خوش زندگی

اشعار این روزهای من

1394/5/7 22:54
نویسنده : مامان حسام
629 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم یکی یدونه ی من این پست رو باید زودتر از اینا برات میذاشتم الان یهویی یادم افتاد که جه خوبه اینو برات ثبتش کنم

از وقتی که احساس کردم درک میکنی برات یه سری شعر میخونم شما هم تو چشم مامان زل میزنی و یه جاهایی از شعر که تکرار میکنم یا با صدای بلند تری میخونم کلی ذوق میکنی و دست و پا میزنی

 

1:گوزلرین قلبیسن

شیرین دیلین قندیسن

دونیالار سنه قوربان

اورگیمین بندیسن

 

2:آتیم توتوم بالامی

شکره قاتیم بالامی

آتاسی ائوه گلنده

قاباقا توتوم بالامی

 

3:بالام بالام بال دادیر

بالام آدام آلدادیر

شیرینی بال دان شیرین

آجی سی دا بال دادیر

 

4:لالایی ددیم یاتاسان

قیزیل گوله باتاسان

قیزیل گول سنین اولسون

کولگسینده یاتاسان

لالایی ددیم اوجادان

سسین چیخماز باجادان

الله سنی ساخلاسین

چیچهه دن قیزیلچادان

 

پیشان پیشان خان پیشان

هامیدان قورخان پیشان

نئیه یئدین جوجه می؟

او ساری توکلوجه می

سنی هارادا تاپسام

گزیب ایزینه چاتسام

قولاغینی بوراجام

سندن آجیق اچاجام

 

مامان جون شعرهای فارسی هم برات میخونم ولی دوس داشتم شعرهای ترکی رو برات ثبت کنم تا وقتی به امید خدا بزرگ شدی ببینی مامانت برات چیا میخوند

حالا یکی از شعرهای فارسی که با خوندنش ذوق میکنی

پیرمرد مهربون مزرعه داره

تو مزرعه ش یه گاوه چشم سیاه داره

گاوها شیر دارن مارو دوس دارن

ماما میکنن ....

 

وقتی اینو برات میخونم تو اوج خواب هم باشی لبخند به لبت میشینه تحت هر شرایطی باشی به این شعر عکس العمل نشون میدی

عزیزم اینو بدون که مامان و بابا خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی دوست دارن

خدایا سپاس سپاس سپاس

 

 

پسندها (5)

نظرات (2)

همراه رایانه
8 مرداد 94 8:35
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای و موبایل (شبانه روزی) تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 آدرس سایت : http://poshtyban.ir/
سمیرا مامان امیررضا
8 مرداد 94 11:22
سلام عزیزم .ماشالله چه دسته گل بامزه ای داری ... آدم دلش میخواد بخوردش ... پاهای امیررضای منم ازین خال های کبود داره درست همون جایی که پای حسام شما داره ... تموم عکساشو دیدم و وبلاگتو خوندم ... الهی به آبروی امام رضا همیشه خوش و شاد باشی در کنار همسرت و گل پسرت .... باز هم به ما سر بزن
مامان حسام
پاسخ
lمرسی سمیرا جون لطف داری خدا امیررضارو برات حفظش کنه شلوار بابا رمضان منو کشته کلی خندیدم خیلی باحال بود.مرسی که وبلاگمو خوندی.من خیلی وقته میخونمت حالا که وبلاگ دارم همیشه نظر میزارم برات راستی منم اهل محمودآباد مازندران هستم ولی بعد ازدواج تهران زندگی میکنم.خوشحال میشم باهات دوست بمونم هم استانی عزیزم.