حسامحسام، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
پیوند من و بهترینمپیوند من و بهترینم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

حسام حس خوش زندگی

بعد از کلی تاخیر برگشتیم

1395/10/7 22:06
نویسنده : مامان حسام
134 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام هزار و سیصد تا سلام به تعداد روزایی که وبلاگتو به روز نکردم عزیزجانم🙈🙈🙈از اونجایی که کامپیوتر خراب شد و من تنبلی میکنم برا درستکردنش و واقعیتش دست هر کسی نمیتونم بدم و اون کسی که باید درست کنهفعلا در دسترس نیست و منم کلا بیخیال شدم یه مدت جالبه توش کلی عکس بود که باید از اونا برای بروز کردن استفاده میکردم نشد که بشه بیام بروز کنم واونعکسارو بیخیال شدم 😕😕😕😕واقعا با گوشی سخته بروز کردن ولیتصمیم گرفتم هر از چند گاهی بیام یه چنتا ازت عکس بزارم و وقتی وبلاگتونگاه میکنم غمگین نشم از استپ کردنش😆😆😆😆😍😍😍😍😍😍اصلا نمیدونم از کجا شروع کنم و چی بنویسم الان فقط اینو میتونم بگم کهآتیش میسوزونی شدیدا😈😈😈فوق العاده شیطنت میکنی و نسبت به همهچیز حس مالکیت داری و کافیه فکر کنی اون چیزی که میخوای بدستش بیاری ومیخوایم ازت بگیریم چنان جیغهای بنفششششششششش میکشی😲😲😲😲😲😲😲😲 که ما این شکلی میشیم😑😑😑😑😑😑😩😩😩😩😩😩دایره لغاتت افزایش پیدا کرده ولی هنوز کامل صحبت نمیکنی البته زودههنوززززززز من توقعی ندارم چون بالاخره چه دیر چه زود حرف میزنی اتفاقاالان بعضی کلمات و شیرین میگی که دوس دارم چندین بار تکرارش کنی😘😘😘😘از ابراز احساساتتم بگم که کلی برات ضعف میکنم وقتی میای سمتم و میگیبغل😍😍بعد هم میگی نا یعنی ناز😘😘و در اخر هم میگی بو یعنی بوس😗😗 بعد که از وجودم انرژی گرفتی😜😜😜😜😜😜😜 بدو بدو میری سمتکاری که داشتی انجام میدادی انقدر تو این مدت شیرین کاریهات زیاد بوده کهاصلا نمیدونم از کدومش بگم منو ببخش که دیر اومدم و فقط همینا یادمهحسام قشنگم فعلا این پست و میبندم بعد میام یه سری عکس ازت میزارم سعیمیکنم به ترتیب ماه های تولدت باشه که نظم وبلاگت بهم نخورهفرشته ی ما اینو  بدون شیطون باشی آروم باشی هر چی که باشی برای مامان و بابا بهترین و خاص ترینی و همیشه همون آقا حسام میمونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)