حسامحسام، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
پیوند من و بهترینمپیوند من و بهترینم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

حسام حس خوش زندگی

روزمرگی های هفت ماهگی

1394/8/10 16:21
نویسنده : مامان حسام
254 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ی نازم این ماه خیلی پر تحرک شدیفرشته همزمان با ورود  به هفت ماهگی هم ماما گفتنو یاد گرفتی هم دست زدن محبتاجشننقدر قشنگ ماما میگی که دلم ضعف میره برات پشت سره هم هی تکرار میکنی ماما مامازیبا

مخصوصا وقتی از بودن تو روروئک خسته میشی دستاتو باز میکنی با حالت گریه ماما میگی یعنی منو بردار اون لحظه س که میخوام بچلونمتبغل یا وقتی از پرسه زدن رو فرش خسته میشی نگام میکنی ماما میگی وقتی برمیدارمت از زمین زود اروم میشی بعد شرع میکنی به دست زدنتشویق

همچنان رو هوا دوچرخه میزنی وقتی میخوام بهت غذا بدم پاهات و میاری بالا محکم میکوبی رو زمین بعد میخندی خوب دردت میاد عزیزم نکن اینکاراروخندونک

از دست زدن خودت خیلی ذوق میکنی وقتی هم من و بابایی تشویقت میکنیم به دست زدن همچنان به کارت ادامه میدیبوس

الان چند روزه بب بب میگی مثل اینکه ایندفعه میخوای دل بابا رو ببری و سورپرایزش کنیراضی

قیافه تم نسبت به قبل جا افتاده تر شده قشنگ بزرگ شدنتو دارم احساس میکنم و این خیلی حس خوبی بهم میدهخوشمزه

محرم امسال من و شما به همراه دایی جون رفتیم خونه حاجی بابا(بابای مامان)بودن در کنار خانواده همیشه بهم آرامش داده و میده خصوصا محرم که خیلی دوس داشتم اونجا باشم و قسمت شد و رفتیم ولی بابا نتونست بیاد غمگینچون خودشون اینجا هیئت داشتن

عزاداری همگی قبول باشه مخصوصا مامانای نی نی وبلاگی انشالله سایه تون همیشه همه جا بالا سره بچه هاتون باشه و از بودن در کنارشون لذت ببرین

انقدر شیطون شدی که اصلا یه جا بند نمیشی همش دوس داری ولت کنم بری به همه جا سر بزنیشاکی

تمام جاهای تنگ وباریکه خونه رو پیدا کردی زیر میز میری پشت مبل میری

نمیدونم چه علاقه ای به سیم برق و تلفن و کنترل داری اصلا هم برات تکراری نمیشه پریز کامپیوترمو همش میکشی درمیاری دوباره وصل میکنم بازم تکرار میکنی الان دیگه جلوشون بالش گذاشتم که نبینی کاری کردی که بعضی جاهارو ببندم که دستت به وسایل خطرناک نرسهترسو

و حالا از اسباب بازیات بگم که دیگه دوس ندار ی باهاشون بازی کنی و همشون برات تکراری شده ترجیح میدی با سیم بازی کنی تنها چیزی که برات تکراری نیس دندونیتهزبان

هنوزم که هنوزه همه چیو میزاری دهنت هر چیزی که دم دستت باشه جابش اینجاست که از هیچیم بدت نمیاد

اصلا نمیزاری یه عکس خوب ازت بگیرم خیلی عکس میگیرم تا بتونم یکیشو انتخاب کنم ولی اخر باز به دلم نمیشینه اصلا ثابت نمیمونی که یکیش خوب بیفتهبدبو

فعلا دیگه از شیرین کاریات چیزی یادم نمیاد اگر یادم افتاد همینجا دوباره میام مینویسم

یه سری عکس گرفتم ازت بازم میخوام بگیرم بعد همشو باهم بزارم زیر همین پستمتنظر

تا آماده شدن عکسهای بعدی فعلا خداحافظبای بای

من اومدم

اینم حسامو باباییشمحبتمحبتمحبت

نمونه ای از شیطنتات

 

 

و در آخر خروج

قربون قیافه ی انگشت به دهنبغل

 

 

 

 

 

 

 

7ماه و29 روز

 

خوب بخوابی قشنگ منبوسبوسبوس

 

پسندها (7)

نظرات (1)

کیان
13 آبان 94 11:22
حسام جون خیلی کارهات با مزست. راستش منم هنوز که هنوزهمثل شما به سیم خیلی علاقه دارم
مامان حسام
پاسخ
کیان جون به بامزگی شما که نمیرسم من.البته بزار به سن شما برسم اشک مامانمو در میارم