حسامحسام، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
پیوند من و بهترینمپیوند من و بهترینم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

حسام حس خوش زندگی

مرکز بهداشت

1394/4/5 14:35
نویسنده : مامان حسام
325 بازدید
اشتراک گذاری

1 تیر دو هفته سر رسید و بردمت مرکز خیلی نگرانت بودم خانم ماما دور سر و وزنت رو اندازه گرفت و خداروشکر راضی بود گفت رو نمودار داره پیشروی میکنهبغل

بعد اینکه  اومدم خونه خاله مریم زنگ زد بهم شمارو بپرسه بعد بهم گفت که امروز تولدمه کلی شرمنده شدم آخه هر سال بهش تبریک میگفتمخجالت امسال با اینکه 1 تیر بردمت بهداشت بازم این تاریخ برام آشنا نیومد خلاصه هوش حواسمو بردی کوچولوی من

3 ماه و 16 روزت بود وقتی باهات بازی میکردم  با صدای بلند قهقهه زدی کلی ذوق کردم عزیزمخنده

فدای گل پسرم بشم من

بوسبوس

 

این بادی قشنگ سلیقه عمه جونه(مرسی عمه مهربون)

چشمکخندونکمحبت

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مهیلا و ماهور
8 تیر 94 17:32
عزیزم از دور میبوسمت.دور بودن مسافت مارو از دیدن این روزهای قشنگ محروم کرده
مامان حسام
پاسخ
مرسی خاله مهربونم لذتی که ما هم نمیتونیم هرروز ازش بهره ببریم